1-mail

 

Dostarczamy  naszym Partnerom szeroki zakres danych dotyczących efektywności działań sprzedażowych realizowanych w sieciach handlowych na terenie Polski. W ramach świadczonych usług prowadzimy:

 

  • Badania konsumenckie – zbiór danych obejmujący preferencje Klientów. Realizacja za pośrednictwem bezpośrednich i pośrednich ankiet, systemów mobilnych
  • Bazy danych – tworzenie  dedykowanych baz danych pod indywidualne zamówienia
  • Audyt cenowy – polega na monitoringu i raportowaniu cen produktów Klienta i jego konkurencji w wybranych sieciach handlowych. Dane dostępne w formie aplikacji online
  • Audyt produktu – polega na ewidencji stanów półki i magazynów w sieciach handlowych
  • Kontrola dostępności produktu – weryfikacja dostępności produktu w wybranych sieciach handlowych
  • Tajemniczy Klient – weryfikacja i kontrola jakości obsługi punktu handlowego

 

Dzięki naszym rozwiązaniom mają Państwo możliwość egzekwowania zapisów umów pomiędzy dostawcami, Klientami i partnerami zewnętrznymi.