Co powinno znaleźć się w sklepie odzieżowym? Niezbędne akcesoria

Sklep odzieżowy musi być odpowiednio wyposażony. W przeciwnym razie nie uda Ci się należycie wyeksponować ubrań, a Twoi klienci będą mieć problemy z odnalezieniem interesujących ich rzeczy. Jakich akcesoriów nie może zabraknąć w sklepie odzieżowym i gdzie je kupić, aby zyskać solidne wyposażenie bez konieczności wydawania fortuny?

Akcesoria do sklepu odzieżowego – niezbędne wyposażenie, które pozwoli wyeksponować ubrania

 Wbrew pozorom wyposażenie sklepu odzieżowego służy nie tylko do przechowywania ubrań. Odpowiednio dobrane pozwala wyeksponować ofertę i ułatwia klientom odnajdywanie interesujących ich rzeczy. Ponadto wpływa na możliwości aranżacji przestrzeni sklepowej. Dlatego jego wybór nie powinien być dziełem przypadku.

Żeby stworzyć atrakcyjne dla klientów miejsce, trzeba dobrze zastanowić się nad indywidualnymi potrzebami, a następnie dopasować do nich akcesoria. Szeroka oferta wyposażenia sklepowego z jednej strony ułatwia wybór, z drugiej jednak go utrudnia. Na co warto się zdecydować? Wśród akcesoriów uznawanych za niezbędne można wymienić:

  • stojaki odzieżowe – służą do eksponowania odzieży w sklepie. Cechują się dużym zróżnicowaniem. Występują m.in. w wersji pojedynczej, dwustronnej, na kółkach, z  regulowaną poprzeczką czy też czteroma ramionami. Z łatwością dopasujesz je do indywidualnych potrzeb,
  • wieszaki do odzieży – pozwalają wyeksponować ubrania i sprzyjają zachowaniu ich atrakcyjnego wyglądu. Są dostępne w wielu wersjach – obrotowej i nie, klasycznej i z klamerkami, wraz z oznacznikami rozmiarowi i bez,
  •  manekiny – podobnie jak stojaki i wieszaki odzieżowe służą do eksponowania ubrań, zwłaszcza w witrynach sklepów, ale też na terenie sklepu. Występują w wersjach: damskiej, męskiej i dziecięcej; naturalnej, plastikowej i chromowanej. Mogą imitować ludzką postać od stóp do głów albo np. jedynie tors.
  •  systemy ścienne – nie tylko służą do wyeksponowania odzieży, ale również pozwalają maksymalnie wykorzystać dostępne w sklepie miejsce. Można dzięki nim utworzyć dużą przestrzeń ekspozycyjną, która nie przytłacza i świetnie wygląda. W efekcie zachęca klientów do zakupów,
  •  kosze wyspowe – najczęściej służą do ekspozycji bielizny, ostatnich sztuk danej kolekcji lub ubrań objętych promocją. Pozwalają na łatwą wymianę towaru. Można je też bezproblemowo złożyć, gdy nie są potrzebne. W zależności od sposobu montażu wyróżnia się kosze wyspowe na złączki i na zatrzaski.

Wybierać możesz również spośród różnego rodzaju regałów, lad, półek i ekspozytorów. To praktyczne akcesoria, dzięki którym odpowiednio wyeksponujesz ubrania, a przy okazji atrakcyjnie zaaranżujesz sklepową przestrzeń. Pamiętaj, w sklepie z odzieżą koniecznie muszą znaleźć się również lustra. Należy też wygospodarować odpowiednią przestrzeń na przymierzalnię.

Wyposażenie sklepu odzieżowego – gdzie szukać tanich i solidnych akcesoriów?

 Na rynku nie brakuje miejsc, gdzie można kupić wyposażenie do sklepu odzieżowego. Nie wszędzie jednak jest tak tanio jak w chińskiej hurtowni. Dzięki temu stosunkowo niskim kosztem można wyposażyć obiekt we wszystko, co niezbędne, i stworzyć przyjazną klientom przestrzeń zakupową.

Atrakcyjne ceny to jednak niejedyny atut akcesoriów z Azji. Warto podkreślić również ich szeroki wybór, dzięki któremu już jedna wizyta w hurtowni wystarcza, aby kupić potrzebne wyposażenie. Warto też zwrócić uwagę na trwałość dostępnych produktów. Są one wykonane z odpornych na intensywną eksploatację materiałów, toteż przez lata zachowują swój atrakcyjny wygląd i walory użytkowe.

Żeby sklep odzieżowy stanowił atrakcyjną przestrzeń zakupową i zachęcał do skorzystania z oferty, trzeba go odpowiednio wyposażyć. Na rynku dostępne są różne akcesoria, które to umożliwiają – systemy ścienne, stojaki, manekiny czy też reguły. Wybierając je, warto kierować się nie tylko ceną, ale i jakością. Dzięki temu wyposażenie zda egzamin przez wiele lat.

źródło: GD Poland Chińskie Centrum Handlowe

(Visited 26 times, 1 visits today)
Daniel

Daniel

Daniel jest redaktorem w ogólnopolskim portalu dla przedsiębiorców "One Mln". Portal ma za zadanie dzielić się wiedzą poprzez specjalistyczne artykuły i wypowiedzi ekspertów. Posiada wykształcenie dziennikarskie i ponad trzyletnie doświadczenie w dziennikarstwie biznesowym, a także dwuletnie doświadczenie w zakresie public relations.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Więcej do czytania

Close